niedziela, 15 września 2024

KWITNĄCE LILIE - KAROLINA WILCZYŃSKA

Rok na Kwiatowej
Wędrowne ptaki || Zamarznięte serca || Dotyk słońca || Owoce miłości || Zapach bzu || Kwitnące lilie || W kolorze wrzosu || Grudniowe kwiaty
 

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: lipiec 2019
Liczba stron: 318
Moja bardzo subiektywna ocena: 7/10

Czyta: Róża Cieślińska-Dziekiewicz

*** 

Szósty tom serii. Tutaj głównym tematem jest problem Kai, który poznajemy z perspektywy każdego z bohaterów: samej Kai, Julki, Norberta i Danuty. Do tego już powstały zalążki tematów, które zostaną poruszone w kolejnym tomie. Dlatego od razu po zakończeniu tej części zaczęłam kolejną.

Wciągnęła mnie ta seria, polubiłam bohaterów, zaciekawiły mnie ich historie i dalsze perypetie. To taka spokojna opowieść o naszej codzienności i problemach mogących dotyczyć każdego z nas...

1 komentarz:

  1. Powtarzam się, ale w sumie to lubię tego typu opowieści. Pozdrawiam, zapraszam an bloga Historycznik, na Imperium Lektur 2 będzie wkrótce nowa recenzja, ale szukam czegoś z porządnej beletrystyki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)