niedziela, 28 sierpnia 2022

I PO CO MI TO BYŁO? - AGATA PRZYBYŁEK

Dłuższa przerwa
Będą z tego kłopoty || Kto jak nie ja! || I po co mi to było?

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: lipiec 2022
Liczba stron: 345
Moja bardzo subiektywna ocena: 6/10

Audiobook czyta: Milena Staszuk

***

To już trzeci, ostatni tom o trzech przyjaciółkach, nauczycielkach. Wszystkie wątki zostały zakończone i zamknięte.

Joanna ma ogrom pracy, do tego cioteczka miała wypadek i od dłuższego czasu jest w szpitalu, ale nie zapomniała o końcu świata i o budowie bunkru! Poza tym zbliża się konkurs na kolejną kadencję na dyrektora szkoły, a pani burmistrz przyprowadza do szkoły swojego kandydata.

Magda z Szymonem zaczęli jeszcze raz. Jednak Magda ma ogromny problem, aby zaufać Szymonowi, ciągle podejrzewa go o spotkania z innymi kobietami, a jak nie ma go w domu, zastanawia się gdzie jest...

Ela z kolei próbuje zapomnieć o Konradzie. Nieco ułatwia jej to Kacper. A jest on diametralnym przeciwieństwem Konrada. Do tego Ela jeszcze prężniej rozwija swoją firmę. 

Seria o trzech nauczycielkach to taka naprawdę życiowa opowieść. Dziewczyny mają swoje kłopoty, które są zwykłe, codzienne, każdy z nas takie może mieć. Dlatego cała opowieść jest realistyczna i taka po prostu swojska:) To po prostu lekka, przyjemna historia, idealna na odstresowanie i odpoczynek.

9 komentarzy:

  1. Skorzystam z rekomendacji i popytam w bibliotece. Może będzie. Autorkę zaś kojarzę - świetne pióro :-) . Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tj. popytam o książkę, audiobooków nie znoszę ;-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę sięgnąć jeszcze po serię z domkami! A ja do audiobooków przekonałam się, gdy zaczęłam jeździć autem... I czasem nawet podobają mi się bardziej niż normalna książka! Mam swoich ulubionych lektorów:)

      Usuń
  3. Nie czytałam jeszcze tej serii, ale może kiedyś nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie planuję sięgać po tę serię, generalnie w ogóle staram się unikać serii. Nie wiem, czemu polskie autorki tak je lubią pisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to denerwuje, bo zdecydowanie wolę jednotomówki...

      Usuń
  5. Jeśli znajdę audiobook to być może poznam tę historię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)