sobota, 12 lutego 2022

ŚNIADANIE Z ARSENEM - AGNIESZKA LINGAS-ŁONIEWSKA

Kolacja z Tiffany'm
Kolacja z Tiffany'm || Obiad z Bondem || Śniadanie z Arsenem

Wydawnictwo: BURDA KSIĄŻKI
Data wydania: styczeń 2022
Liczba stron: 248
Moja bardzo subiektywna ocena: 7/10

***

To już trzeci, ostatni tom serii o Tiffany'm, Bondzie i Arsenie. Z założenia jest to seria komediowo-kryminalna. Jednak ta część jest zdecydowanie najmniej komediowa. A to za sprawą samego Arsena, którego przeszłość nie jest wesoła, a i to czym się zajmuje nie należy do błahych zadań. 

Arsen Chris Conti wraca po kilku latach nieobecności do małej mieściny Gołdapi. Wraca, bo potrzebuje rozwiązać tajemnicę śmierci swojej macochy. Musi dowiedzieć kto jest za to odpowiedzialny i pomścić kobietę, która była mu niczym matka. W Gołdapi bardzo szybko jego kroki napotykają Linę Jurgatis, jego dawną miłość. Dziewczyna próbuje jednak ukryć przed nim jedną, dość istotną kwestię, a on również nie jest do końca szczery z nią. Czy uda im się ze sobą porozumieć? I czy będą w stanie szczerze porozmawiać o swoich uczuciach?

Podobanie jak poprzednie części z tej serii, również i tą czyta się w ekspresowym tempie. Z jednej strony fabuła toczy się bardzo szybko, wątek mafijny powoduje, że napięcie jest utrzymane, z drugiej sama książka nie jest zbyt obszerna. Ja zdecydowanie kilka tematów chętnie rozszerzyłabym. Jest to bardzo fajna, lekka lektura, idealna, aby odpocząć i oderwać myśli od codziennych spraw. Historia napisana jest z przymrużeniem oka i tak wydaje mi się, że powinniśmy ją potraktować:) Zresztą cała ta seria jest utrzymana w podobnym klimacie i tworzy spójną całość.

10 komentarzy:

  1. Niedawno czytałam książkę tej autorki, ale po tę, również na pewno sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o tą trylogię, to polecam czytać po kolei:)

      Usuń
  2. Zgadzam się z Tobą pod każdym względem, jestem po lekturze i czytało się równie szybko i sprawnie co bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam tej serii i jak na razie nie mam w planach, mimo pozytywnej recenzji. Nie mówię jednak całkowicie "NIE" temu tytułowi. Może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie komedie romantyczne idealne na relaks i odstresowanie:)

      Usuń
  4. Autorka znana i ceniona, jeszcze nie miałem okazji niczego sięgnąć "spod jej pióra" ;-) . Ale recenzja zachęcająca, i to bardzo. Poszukam w nowym tygodniu czegoś w bibliotece :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Autorkę lubię, chociaż nie wszystkie jej książki są moimi ulubionymi!

      Usuń
  5. Nie znam tej serii, ale w wolnej chwili chętnie bym się z nią zapoznała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)