czwartek, 29 września 2022

MÓJ SZEF. MÓJ AS 2 I PÓŁ - MELISSA DARWOOD

Mój szef
Mój szef || Mój szef. Mój AS || Mój szef. Mój AS 2 i pół
 

Wydawnictwo: Melissa Darwood
Data wydania: maj 2022
Liczba stron: 300
Moja bardzo subiektywna ocena: 7/10

Audiobook czyta: Magda Karel

***

I w końcu trzecia część przygód, a właściwie układania sobie codziennego życia przez Marię i Jana.

Tym razem mamy tu idealny poradnik dla młodych rodziców. Okazuje się, że Maria jest w ciąży. I naprawdę przechodzimy z naszymi bohaterami przez wszystkie stadia tego stanu. Piszę z naszymi bohaterami, bo Jan ma współodczuwa wszystko:)

Jest naprawdę zabawnie, śmiesznie, z ogromnym dystansem do każdego niemal aspektu. Autorka przedstawia tu całą gamę odczuć, problemów z jakimi spotykamy się na tym etapie swojego życia. Pokazuje jak bardzo dziecko zmienia nas i nasze życie. Nawet zanim się urodzi:) Po tym jak się urodzi, tym bardziej.

Ale Autorka porusza jeszcze kilka ważnych kwestii. Podkreśla jak bardzo ważne są badania. Jan w pewnym momencie wyczuwa guz na piersi Marii Oboje nie bagatelizują tego i jadą do lekarza, aby sprawdzić co to jest. Okazuje się, że to w tym przypadku tylko zmiana fizjologiczna pojawiająca się u kobiet w ciąży. Często kobiety jednak tłumaczą sobie, że to zmiana tylko związana z przygotowaniem organizmu do karmienia piersią, nie zbadają się, a okazuje się, to zmiana zdecydowanie z innego powodu...

Bardzo podobało mi się także pokazanie problemów jakie mają lub mogą mieć młodzi rodzice na styku z dziadkami. Na początku nie ufają bowiem nikomu kto miałby zostać z dzieckiem podczas ich nieobecności. Do tego pojawia się problem ślubu i chrzcin, a tu często dziadkowie mają sporo do powiedzenia!

Seria "Mój szef" to lekkie, przyjemne książki, które jak sama Autorka opisała mają taką właśnie rolę pełnić. I w moim przypadku taką spełniły. Bawiłam się przednio i z każdą kolejną lepiej:)

4 komentarze:

  1. Dobrze , że się Kasiu bawiłaś. Kolejna książka, - która - jak czytam daje wiele odprężenia. Pozdrawiam, u mnie jutro biografia Marii Stuart pióra Marii Boguckiej. Spokojnej nocy :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u la la, ja ostatnio niestety potrzebuję lekkich i mniej wymagających lektur...

      Usuń
  2. Nie poznałam tej historii i na razie tak zostanie, ale najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie idealnie się sprawdziła podczas podróży do pracy:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)