sobota, 30 kwietnia 2022

JOY - HERMIA STONE

Sundance
Joy
|| Dia

Wydawnictwo: Inanna
Data wydania: marzec 2019
Liczba stron: 360
Moja bardzo subiektywna ocena: 5/10

Audiobook czyta: Agnieszka Grankowska

***

Joy to zwyczajna dziewczyna, która ma zwyczajną pracę i zwyczajne życie. Nie jest typem imprezowej dziewczyny i wieczory uwielbia spędzać w domowym zaciszu. Jej jedyną obsesją jest wyobrażanie koło siebie swojego muzycznego idola jakim jest wokalista popularnego zespołu Sundance. Pewnego dnia spotykają się jednak przypadkiem na dworcu. Poza tym Joy także przez przypadek dostaje propozycję pracy menedżera zespołu. Coraz więcej dowiaduje się o prawach rządzących rynkiem muzycznym, ale również o stosunkach międzyludzkich pomiędzy członkami zespołu. Poznaje też wreszcie swojego idola, który jak się okazuje nie jest chodzącym ideałem i swoje wady. Pytanie tylko czy Joy jest w stanie zaakceptować te wady i z nimi żyć.

"Joy" to typowa, lekka opowieść, idealna na wieczór po ciężkim tygodniu pracy. Ja odsłuchałam ją w całości w postaci audiobooka podczas jazdy do pracy. Jest to książka, która ne była zła, ale raczej nie zapadnie mi mocno w pamięci. Czasem nawet bohaterowie mnie lekko irytowali swoim zachowaniem...


4 komentarze:

  1. Raczej nie sięgnę - ale podobno takie historie się zdarzają ;-). Pozdrawiam Kasiu :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie czuję potrzeby czytania tej książki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)