czwartek, 16 czerwca 2022

BĘDĄ Z TEGO KŁOPOTY - AGATA PRZYBYŁEK

Dłuższa przerwa
Będą z tego kłopoty
|| Kto jak nie ja!

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: lipiec 2021
Liczba stron: 400
Moja bardzo subiektywna ocena: 6/10

Audiobook czyta: Milena Staszuk

***

"Będą z tego kłopoty" to pierwsza część serii. Przeze mnie została jednak odsłuchana jako druga:) Odsłuchana, bo słuchałam ją w postaci audiobooka w drodze do pracy.

Bohaterkami są trzy przyjaciółki, które pracują jako nauczycielki w szkole podstawowej. Asia to dyrektorka, na którą ktoś składa donos, a ona szuka kto. Magda, to polonistka, która cały czas próbuje do siebie dojść po rozwodzie, a dochodzi jej jeszcze problem z córką. Ela to z kolei nauczycielka grupy przedszkolnej, która wpada na pomysł założenia swojej prywatnej działalności.

"Będą z tego kłopoty" to bardzo ciepła, lekka opowieść. Idealna właśnie na posłuchanie/przeczytanie w drodze do pracy. To taka chwila relaksu pozwalająca na umysłowy odpoczynek po ciężkim dniu. Ja jestem już po zapoznaniu się i części pierwszej i drugiej. I druga skończyła się tak, że na pewno pojawi się i trzeci tom! Czekam więc z niecierpliwością!

3 komentarze:

  1. Fabuła faktycznie bardzo, ale to bardzo interesująca. Byłem nauczycielem, więc sięgnę z przyjemnością, ale nie w formie audiobooka, ale e booka lub papierowej. Pozdrawiam Kasiu :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio sięgam po audiobooki podczas jazdy samochodem, stanie w korkach ma swoje konsekwencje:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)