piątek, 17 czerwca 2022

NICOLAS - AGNIESZKA LINGAS-ŁONIEWSKA

Bezlitosna siła
Kastor || Polluks || Saturn || Mars || Revenge || Nicolas

Wydawnictwo: Słowne
Data wydania: czerwiec 2022
Moja bardzo subiektywna ocena: 5/10

***

"Nicolas" to kolejny, szósty już tom serii Bezlitosna siła. 

Tym razem poznajemy Mikołaja Brodawskiego, który przymierza się do walki z Kastorem. Chce bowiem pomścić swojego brata, gdyż ten zginął w pożarze klubu, a Mikołaj podejrzewa właśnie Kastora o podpalenie. Sąsiadką Nicolasa jest Sara. Dziewczyna walczy każdego dnia ze swoim ojcem i bratem, alkoholikami codziennie urządzającymi popijawy w domu. Czy dojdzie do walki Nicolasa z Kastorem? Jak rozwinie się znajomość Sary i Mikołaja? 

Mnie tym razem nie przekonała ta historia. Chyba nie należę do czytelników uwielbiających tak długie serie. Powoli denerwował mnie schemat, który widoczny jest gołym okiem. Dlatego nie pozostanie zbyt długo w mojej pamięci... Właściwie przeczytałam ze względu na dokończenie serii. I mam nadzieję, że to już ostatni tom...

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)