piątek, 21 czerwca 2024

DOTYK SŁOŃCA - KAROLINA WILCZYŃSKA

Rok na Kwiatowej
Wędrowne ptaki || Zamarznięte serca || Dotyk słońca || Owoce miłości || Zapach bzu || Kwitnące lilie || W kolorze wrzosu || Grudniowe kwiaty
 

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: kwiecień 2018
Liczba stron: 304
Moja bardzo subiektywna ocena: 7/10

Czyta: Róża Cieślińska-Dziekiewicz

*** 

Tom trzeci serii "Rok na Kwiatowej". I kolejne spotkanie z czterema przyjaciółkami - sąsiadkami! Ten tom poświęcony jest w największej części Róży, która ponownie w swoim życiu spotyka swojego narzeczonego. Nie umie mu się oprzeć i wierzy, że tym razem im się uda... Dziewczyny sugerują jej ostrożność, jednak Róża tak bardzo pragnie czyjegoś uczucia, że odrzuca ich wskazówki...

Kolejna część serii utrzymana jest w tym samym klimacie co poprzednie. Dla mnie to taka bardzo komfortowa historia, która po prostu czyta się/słucha się sama. Ja potrzebowałam w tym momencie takiej lekkiej, odprężającej lektury. I taką też dostałam. Poza tym historia mnie mocno wciągnęła i jestem bardzo ciekawa jak dalej będą sobie radzić dziewczyny! 

***

Wybrane cytaty:

Jak ktoś chce, to znajdzie sposób, a jak nie chce, to znajdzie powód.  

Nie zmienimy przeszłości. Szkoda tracić na to czas, bo mogą umknąć nam najcenniejsze chwile - te które właśnie trwają. Bo tylko one naprawdę są i tylko je naprawdę czujemy.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)