wtorek, 18 stycznia 2022

MIĘDZY LISTAMI...DO M - MAGDALENA WITKIEWICZ

Wydawnictwo: Storyside
Data wydania: listopad 2020
Liczba stron:
Moja bardzo subiektywna ocena: 9/10

Audiobook czyta: Agnieszka Dygant, Piotr Adamczyk

*** 

Od niedawna odkryłam audiobooki i namiętnie słucham ich jadąc do pracy i wracając z pracy. A kiedy zobaczyłam "Między listami ... do M" nie wahałam się ani razu.

Karina i Szczepan to małżeństwo, które wiele lat ze sobą przeżyło. Przeżyło i wzloty i upadki. Karina nie raz wpadała w objęcia pewnego świętego Mikołaja o imieniu Mel. Szczepan raz skoczył z dachu wieżowca i cudem to przeżył. Jednak o każdy związek należy dbać, a jeśli nie nie udaje się to samemu,to trzeba udać się do specjalisty, czyli na terapię małżeńską.

Powiem krótko i na temat: treść super, zarąbista, a wykonanie rewelacyjne! Uśmiałam się do łez. Naprawdę fantastyczna sprawa!
 

12 komentarzy:

  1. No ni- nie słyszałam wcześniej tej publikacji, a brzmi nieźle ;) Pozdrawiam - Książkowy Las Anki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie słyszałam, ale od końcówki grudnia rozpoczęłam swoją przygodę z audiobookami i właśnie ją odkryłam!

      Usuń
  2. Czas pokaże, czy sięgnę po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znoszę audio - booków :-) . Ale cieszę się, że Tobie się podobało :-) . Pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ale ja też długo nie mogłam się przekonać, aż do momentu gdy jeżdżąc samochodem do pracy zaczęła mnie denerwować cisza (na początku nie słuchałam nawet radia), później radio... no i zauważyłam, że bardzo dużo zależy od lektora!

      Usuń
  4. Brzmi przyjemnie, a audiobooki lubię, jak są dobrzy lektorzy czy aktorzy, to bywa to naprawdę świetna rozrywka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Lektor jest bardzo ważny! Ja audiobooki odkryłam dopiero teraz! I już żałuję, że mam możliwość słuchania ich tylko w aucie jak jadę do pracy...

      Usuń
  5. Audiobooki lubię, więc może kiedyś i ten poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że wyszła taka pozycja. Warto się zapoznać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)