niedziela, 2 stycznia 2022

ŻYCZENIA

 

 

Wszystkiego dobrego w nowym 2021 roku, przede wszystkim duuużo, duuużo zdrowia, szczęścia i miłości!

Rok 2021 był dla mnie bardzo trudny, przede wszystkim z powodu zmiany pracy. To z kolei spowodowało, że zdecydowanie miałam mniej wolnego czasu. Przełożyło się to oczywiście na przeczytane przeze mnie książki, których było w tym roku jedynie 30. 

I dziękuję Wam wszystkim, którzy tu zaglądają. Ja do Was też staram się zaglądać, choć niestety brak czasu powoduje, że nie zostawiam po sobie śladu. 

A co do książek jakie przeczytałam w 2021 - jest kilka, których na pewno długo nie zapomnę i kilka takich, do których będę wracać.

"Gambit królowej" Walter Tevis

"Godzina zagubionych słów" Natasza Socha

seria "Kraina zeszłorocznych choinek" Joanna Szarańska

seria o Enoli Holmes Nancy Springer

"Hurt/Comfort" Weronika Łodyga

"Do ostatniej kropli krwi" Monika Cieluch

"Drzewko szczęścia" Magdalena Witkiewicz

"Ostatni list od kochanka" Jojo Moyes

"Mój książę" Julia Quinn

"Cień i kość" Leigh Bardugo

6 komentarzy:

  1. I również ode mnie Szczęśliwego Nowego Roku. Twój wynik książkowy jest według mnie bardzo i tak dobry. Ja nie robiłem podsumowania, ale czytam wszystko teraz i wszędzie :-) . Pomyślności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się czytać po prostu wtedy kiedy mogę i kiedy mam na to ochotę, to ma być przede wszystkim przyjemność i odpoczynek!

      Usuń
  2. Widzę, że rok 2021 również i dla Ciebie był przełomowy, również zmieniłam pracę (w końcu się odważyła). Teraz jestem zachwycona, ale nim się wdrożę mam mniej czasu na przyjemności. Życzę zdrowia i wielu przyjemnych chwil! Pozdrawiam - Książkowy Las Anki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego na nowy rok!
    Też zmieniłam pracę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)