sobota, 12 października 2024

GRUDNIOWE KWIATY - KAROLINA WILCZYŃSKA

Rok na Kwiatowej
Wędrowne ptaki || Zamarznięte serca || Dotyk słońca || Owoce miłości || Zapach bzu || Kwitnące lilie || W kolorze wrzosu || Grudniowe kwiaty
 

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: październik 2020
Liczba stron: 324
Moja bardzo subiektywna ocena: 7/10

Czyta: Róża Cieślińska-Dziekiewicz

*** 

To już ostatni tom przygód mieszkańców na Kwiatowej. Już się z nimi żegnamy, więc wszystkie wątki zostały już zakończone. Mi słuchało się tych historii bardzo przyjemnie. Wciągnęłam się i kibicowałam każdemu z nich, bo wszystkich polubiłam jednakowo. Może dlatego, że mieli oni takie zwyczajne, codzienne problemy, które ma przecież każdy z nas... W ogóle cała seria bardzo mi się podobała i miło spędziłam z nią czas! I na pewno będę chciała jeszcze sięgnąć po inne książki tej Autorki!

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)