sobota, 23 czerwca 2018

URODZINY


Dokładnie rok temu pojawił się tutaj pierwszy post. Od tamtej pory bardzo dużo się zmieniło. Przede wszystkim poznałam Was, którzy mnie odwiedzają i do których ja mogę również zawitać, co robię z wielką przyjemnością. Za co ogromnie Wam dziękuję:) Jedyne czego mi brakuje, to niestety czasu. Muszę go dzielić na pracę, obowiązki domowe, a niestety na szarym końcu jest przyjemność w postaci blogowania i czytania... Ponoć im ma się więcej obowiązków, tym lepiej człowiek umie się zorganizować (ponoć...). Staram się więc w miarę regularnie coś tutaj skrobnąć, choć czasem rzeczywistość weryfikuje te plany...(ale nie statystyki są tu najważniejsze). Księgozbiór Kasiny to także moje miejsce gdzie mogę swobodnie zebrać i opisać swoje wrażenia z lektury, najzwyczajniej w świecie się wygadać czy zebrać myśli:) Zawsze brakowało mi takiego miejsca, teraz już mam. I mam nadzieję, że będzie tak dalej:)

20 komentarzy:

  1. Cieszę się razem z Tobą moja droga i życzę Ci wielu kolejnych lat pełnych pasji do blogowania, wspaniałych pomysłów i inspiracji.<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Samych dobrych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mam nadzieję, że będą same dobre!

      Usuń
  3. Super! Gratuluję wytrwałości :) najważniejsze, że czerpiesz z blogowania radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) przede wszytskim cieszę się, że poznałam tyle Moli Książkowych!

      Usuń
  4. Wielu lat czerpania przyjemności z blogowania Ci życzę ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pierwszej rocznicy. Życzę kolejnych lat udanego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) sama jestem zaskoczona, że udało mi się dotrwać do tej pierwszej, teraz celem jest druga :)

      Usuń
  6. serdeczności!! wielu takich rocznic

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! Fajnie, że stworzyłas takie ciekawe miejsce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to ja się cieszę, że czasem ktoś tu zagląda :)

      Usuń
  8. Kolejnych lat blogowania i więcej czasu, bo tego blogerowi zawsze brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę spóźnione, ale... najlepszego blogowego!

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja dołączam się do życzeń. Wszystkiego dobrego, lekkiego pióra w pisaniu recenzji i samych pięknych chwil z książką. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)