niedziela, 27 października 2019

ZACZNIJMY JESZCZE RAZ - NATALIA SOŃSKA

Jagodowa miłość
Cała przyjemność po mojej stronie || Co jeszcze mogę dla ciebie zrobić? || Zacznijmy jeszcze raz

Wydawnictwo: CZWARTA STRONA
Data wydania: wrzesień 2019
Liczba stron: 318
Moja bardzo subiektywna ocena: 6/10

***

Trzecia część trylogii „Jagodowej miłości” już za mną. Jest ona utrzymana w takim samym klimacie jak części poprzednie. Książka pachnie świeżo upieczonym sernikiem i innymi wypiekami.

Dzieje się tu nieco więcej niż w części poprzedniej. Jagoda jest po swojej sprawie rozwodowej. Jeden z problemów został więc rozwiązany. Teraz dziewczyna próbuje walczyć z kłopotami finansowymi w jakie została uwikłana w związku z tajemniczym zniknięciem właścicielem cukierni. Sprawa staje się na tyle poważna, że powoli zagraża bezpieczeństwu Jagody. W tych trudnych chwilach przy Jagodzie stara się być Teodor. A i Jagoda zaczyna czuć do niego coś więcej niż tylko przyjaźń. Choć cały czas zastanawia się nad swoimi uczuciami i do końca nie wie co i do kogo czuje. Na jej drodze pojawia się także Tomasz, z którym dawno się nie widziała. Oboje gdzieś w środku czują tęsknotę za sobą… Ale czy ona wystarczy, aby Jagoda wybrała Tomasza zamiast Teodora? Czy wyprowadzi Słodką na prostą, a także kto jej w tym pomoże?

Pomimo, że jest tu troszkę więcej akcji niż w poprzednich częściach, to jednak całe postepowanie Jagody i Tomasza dość mocno mnie denerwowało. Niestety nie lubię niedopowiedzeń i niedomówień. A tu powinni powiedzieć wprost co czują i czego chcą. Tomasz irytował mnie nieco bardziej ze względu na swoje zachowanie w sprawie Pauliny…

Zakończenie książki wskazuje, że będzie kolejna część. Pewnie po nią sięgnę, aby dowiedzieć się jaki jest finał tej historii. Choć przyznam się szczerze, że zrobię to już z mniejszym entuzjazmem… Czasem niepotrzebnie mamy fabułę rozbijaną na kilka tomów. W tym przypadku bowiem dwa tomy zdecydowanie wystarczyłyby.

22 komentarze:

  1. Z chęcią sięgnę po te serie ale mam do nadrobienia jeszcze pierwsza część.
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytałam dopiero pierwszy tom, więc pozostałe przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, że momentami autorzy nie potrzebnie decydują się na kolejne tomy i przeciągają nie potrzebie fabułę. Tej serii jeszcze nie czytałam, ale mam w planach. [Kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam jeszcze tej serii. Muszę kiedyś nadrobić, bo lubię styl pisania autorki. Może mnie bardziej by się spodobała część... 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to muszę spróbować innych jej powieści. Styl mi nawet odpowiada, ale czasem wolę przeczytać jednotomową historię, bez zbędnego przeciągania...

      Usuń
  5. Mam w domu chyba dwie książki tej autorki i wciąż zostawiam je na później :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serii nie znam. Okładka jest smakowita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście wszystkie książki z tej serii wyglądają smakowicie!

      Usuń
  7. Najpewniej przeczytam, gdy ukażą się już wszystkie serie. Będę wtedy czytać hurtem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio właśnie też doszłam do takiego wniosku. Bo czytajac tak z przerwami traci się klimat historii...

      Usuń
  8. Muszę nadrobić ten tom. :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja podziękuję. Nie rozumiem dlaczego polskie autorki nie potrafią napisac jednej dobre powieści tylko mamy pierwszy tom, potem drugi i trzeci itd. a co kolejny to gorszy - chociaż oczywiście nie jest tak ze wszystkimi to jednak ja wolę unikać serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. A ja ostatnio też stwierdziłam, że mam ochotę przeczytać jedną, pojedynczą książkę,a nie od razu cała serię...

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)