niedziela, 14 kwietnia 2024

SIŁA ŻYCIA - AGNIESZKA LINGAS-ŁONIEWSKA, ANNA SZAFRAŃSKA

Siła honoru
Siła honoru || Siła przetrwania || Siła miłości || Siła życia

Wydawnictwo: JakBook
Data wydania: marzec 2024
Liczba stron: 268
Moja bardzo subiektywna ocena: 7/10

***

Agnieszka Długosz wie doskonale co to syndykat i jakie niesie ze sobą konsekwencje. Jest bowiem siostrą Glisty. Na własnej skórze przekonała się także czym może być piekło na ziemi. Pewniej zaczyna czuć się dopiero przy jednej osobie Kordianie, przyjacielu jej brata, którego zadaniem jest teraz ją chronić. Pewnego dnia okazało się jednak, że Kordian zdradził syndykat, a to od razu spowodowało, że zawisł nad nim wyrok śmierci.

Kolejna część serii o syndykacie. Jest ona utrzymana w podobnej konwencji co poprzednie. Są tu emocje, uczucie, jest akcja i odpowiednie tempo. Czyli jest praktycznie wszystko co powinno być. Ja jednak w tej części nie potrafiłam się odnaleźć, nie potrafiłam wczuć się w bohaterów, którzy stanęli właściwie po przeciwnych stronach, a jednak ich uczucie do siebie było tak ogromne, że przezwyciężało tą granicę. Dla mnie była ona zbyt odległa.

Zakończenie wprawdzie nie pozostawia złudzeń i nie ma tu miejsca na niedopowiedzenie. Choć ja coś czuje, że a 5 tomie serii Autorki nas zaskoczą. Dlatego z niecierpliwością czekam na ostatni tom i jestem ciekawa czy moje domysły się sprawdzą!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)