sobota, 13 lipca 2024

NUVOLE BIANCHE. BIAŁE CHMURY. - ADRIANNA RATAJCZAK

Chmury
Nuvole bianche. Białe chmury || Nuvole bianche. Białe chmury. Tom 2
Wydawnictwo: Gorzka czekolada
Data wydania: marzec 2024
Liczba stron: 544
Moja bardzo subiektywna ocena: 9/10

Czyta: Filip Kosior

*** 

Drugi tom. Alistair obiecał, że przyjedzie do Aimil, a że jest to człowiek dotrzymujący obietnic, to nie mógł postąpić inaczej! Przybywa do wielkiego, strasznego zamczyska w Glamis i zaczyna poznawać rodzinę kobiety, którą tak mocno pokochał. Zaczyna też powoli rozumieć dlaczego Aimil jest właśnie taka jaka jest. Oboje też lepiej się poznają, zdają sobie sprawę i zauważają jak dobrze czują się w swoim towarzystwie. Oczywiście na drodze stają im tajemnice rodzinne, trudna przeszłość, której nie da się już zmienić. Ale to wszystko można pokonać. Ważne tylko, aby zrobić to razem.

Pierwszy tom przeczytałam, drugi już wysłuchałam w postaci audiobooka. I chyba nie przestanę się zachwycać jak Filip Kosior czyta! W drugim tomie miałam wrażenie, że jest nieco więcej Alistaira i dlatego tym bardziej ten audiobook do mnie przemawiał. I coś czuję, że jeszcze nie jeden raz wrócę do tej historii! Bo jest w niej wszystko co być powinno: emocje i chemia pomiędzy bohaterami, klimat starego, ciemnego, zimnego zamczyska i oczywiście duchy przodków.

A romantyczna część mojej duszy już wie, że ta opowieść znajdzie się w topce książek tego roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)