piątek, 19 lipca 2024

OWOCE MIŁOŚCI - KAROLINA WILCZYŃSKA

Rok na Kwiatowej
Wędrowne ptaki || Zamarznięte serca || Dotyk słońca || Owoce miłości || Zapach bzu || Kwitnące lilie || W kolorze wrzosu || Grudniowe kwiaty
 

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: wrzesień 2018
Liczba stron: 310
Moja bardzo subiektywna ocena: 7/10

Czyta: Róża Cieślińska-Dziekiewicz

*** 

Tom czwarty serii Rok na Kwiatowej. Każda z bohaterek ma swoje problemy, z którymi próbuje poradzić sobie jak tylko potrafi. Wiola myśli, że jej małżeństwo się rozpada, sama próbuje zawalczyć o siebie i swój wygląd po ciąży, a to prowadzi ją w naprawdę zaskakującym kierunku! Malwina przygotowuje się do ślubu, ale próbuje także rozwikłać rodzinną tajemnicę jaką skrywa przed nią mama i ciocia. Róża próbuje poskładać na nowo swoje rozsypane życie i zapanować nad chaosem jaki się w nie wdarł, pomaga jej w tym przyjaciel... A Liliana przygotowuje siebie i Agnieszkę na spotkanie w sądzie jakie je czeka...

W tym tomie następuje zakończenie wszystkich historii, każda z dziewczyn przeszła długą drogę, aby być w tym momencie co jest teraz.

Ta seria napisana jest w formie rozmowy każdej z bohaterek z przyjaciółką, którą jest czytelniczka. I tak też ja czułam się podczas słuchania tych historii. Jakbym była na takim spotkaniu i słuchała co tam u tej mojej psiapsi słychać. Fajna, lekka, przyjemna, ale i życiowa opowieść.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)