niedziela, 2 kwietnia 2023

NIE DOPNIESZ SWEGO - DIANA BRZEZIŃSKA

Prokurator Gabriela Sawicka
Nie dopniesz swego ||
Nie odpuszczę || Nie wygrasz ze mną || Nie odkryjesz prawdy || Nie powstrzymasz mnie
 

Wydawnictwo: Otwarte
Data wydania: marzec 2022
Liczba stron: 416
Moja bardzo subiektywna ocena: 7/10

*** 

"Nie dopniesz swego" to pierwszy tom serii o prokurator Gabrieli Sawickiej. To kobieta wyjątkowo silna, niezależna, doskonale wiedząca czego chce.

Gabriela Sawicka zaczyna pracę w nowym mieście. Jeszcze nie miała szansy się rozpakować, a już zostaje wezwana na miejsce zbrodni. W lesie znaleziono przedramię człowieka. Najprawdopodobniej należy ono do Adama Zajączkowskiego - męża wysoko postawionej prokurator. Ta od początku chce kontrolować śledztwo i próbuje nakierować je na korzystne dla siebie tory. Nasza bohaterka od razu zaczyna czuć pismo nosem i próbuje walczyć z tym wszelkimi możliwymi sposobami. Śledztwo prowadzi z nią Rafał Michalczewski z dochodzeniówki. Michalczewski jest jednak policjantem z pełnymi zasadami, dlatego niejednokrotnie pomiędzy nim a Sawicką dochodzi do spięć... 

Bardzo fajny kryminał, czyta się naprawdę jednym tchem. Pomagają w tym krótkie, wręcz ekspresowe rozdziały. A to sprawia, że jesteśmy wciągnięci w akcję na 100%, a książkę ciężko odłożyć:)

Poza tym zakończenie jest takie, że od razu zamówiłam w bibliotece kolejną część! 

 

4 komentarze:

  1. Rzadko sięgam po kryminały, więc trzeba to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię sobie przeplatać różne gatunki i czytać zgodnie ze swoim nastrojem...

      Usuń
  2. Mam książki tej autorki na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz kończę już drugi tom, a trzeci czeka w kolejce!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)