sobota, 24 czerwca 2023

DOŚĆ KATOLIPY! O JEZUSIE CELEBRYCIE - JAN KACZKOWSKI

Wydawnictwo: Znak, RTCK
Data wydania: styczeń 2016
Liczba stron: 224
Moja bardzo subiektywna ocena: 7/10 

Czyta: Jan Kaczkowski


***

„Zamiast ciągle na coś czekać – zacznij żyć, właśnie dziś. Jest o wiele później, niż ci się wydaje”.

Osoba ks Jana Kaczkowskiego jest bardzo, ale to bardzo inspirująca! Ja uwielbiam go słuchać i dlatego z wielką przyjemnością odsłuchałam "Dość katolipy!". Przede wszystkim odpowiada mi sposób przekazu jakim posługuje się ks Jan Kaczkowski: o sprawach ważnych mówi w bardzo przystępny, prosty sposób. A we wszystko to wplata poczucie humoru. Odsłania to co nie podoba mu się w kościele katolickim, a w szczególności wyśmiewa ten kościelny patos, który jest naprawdę niepotrzebny, a czasem wręcz zniechęcający.

***

Wybrane cytaty:

Na Kaszubach informacje i plotki są szybsze niż internet! Pah, pah, pah, pah! W porównaniu z komputerami plotki jako nośnik wiadomości mają ten plus, że się nie zawieszają, a ten minus, że czasem łapią po drodze trochę spamu.  

(...) czy bycie popularnym przystoi przyzwoitemu człowiekowi? Myślę, że tak. Im więcej przyzwoitych ludzi będzie popularnych, tym czytelniejsza będzie ich postawa, tym mocniejsze będzie ich świadectwo (tu znów przypomnę, że nie znoszę tej katolickiej nowomowy, jeszcze z takim kretyńskim przydechem).


2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)