niedziela, 8 września 2024

ZAPACH BZU - KAROLINA WILCZYŃSKA

Rok na Kwiatowej
Wędrowne ptaki || Zamarznięte serca || Dotyk słońca || Owoce miłości || Zapach bzu || Kwitnące lilie || W kolorze wrzosu || Grudniowe kwiaty
 

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: marzec 2019
Liczba stron: 328
Moja bardzo subiektywna ocena: 7/10

Czyta: Róża Cieślińska-Dziekiewicz

*** 

Piąty tom serii Rok na Kwiatowej. Poznajemy nowych lokatorów, którzy spotykają się przez przypadek w garażu przy porzuconym przez kogoś pudle ze szczeniakami. I tak poznajemy Julię - skromną, nieśmiałą studentkę medycyny, Kaję - pewną siebie dziewczynę z mnóstwem tatuaży, Danutę - dystyngowaną kobietę z zasadami i Norberta - przesympatycznego chłopaka, któremu los psiaków nie jest obojętny. Poznajemy każde z nich i dowiadujemy się jakie mają problemy i troski. 

Ta powieść o codziennych kłopotach i problemach jakie każdy z nas też ma. Może dlatego właśnie bardzo fajnie mi się jej słuchało w drodze do pracy i z pracy. Zaciekawiły mnie historie każdego z bohaterów i byłam ciekawa jak się zakończą. Lekka i przyjemna lektura, idealna na odpoczynek.

1 komentarz:

  1. Nie znam autorki, ale z chęcią bym poznała. Ostatnio zapoznaję się z twórczością Doroty Gąsiorowskiej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)