niedziela, 25 sierpnia 2024

TIMES NEW ROMANS - JULIA BIEL

Wydawnictwo: Gorzka czekolada
Data wydania: maj 2024
Liczba stron: 576
Moja bardzo subiektywna ocena: 7/10 


***

On jest sławnym autorem romansów, ona mniej sławną autorką kryminałów. Znają się od dzieciństwa, jednak pewne wydarzenia spowodowały, że ona ma do niego ogromny żal i nie potrafi mu tego wybaczyć. Nagle okazuje się, że muszą razem, wspólnie napisać książkę - romans, do tego zamieszkać razem, udawać, że są parą w mediach społecznościowych, na promocjach książki i różnego rodzaju wydarzeniach.

Mamy tu naprawdę dużo motywów wykorzystywanych w romansach:

- friends to enemies to lovers 

- childhood friends

- forced proximity

- fake dating

- booklovers.

Bardzo podobał mi się pomysł na książkę, styl i język w jakim została napisana, dialogi, które są błyskotliwe, z pazurem, na czasie oraz sceny zbliżenia bohaterów, które są napisane naprawdę ze smakiem, wyczuciem i tak, że przyjemnie się je czyta. Troszkę denerwowała mnie główna bohaterka, nie za bardzo ją rozumiałam, dla mnie była nielogiczna...

1 komentarz:

  1. Lekka lektura na przyjemny wieczór z kubkiem kakałka. Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)