poniedziałek, 31 października 2022

HOTEL WINTERHOUSE - BEN GUTERSON

Winterhouse
Hotel Winterhouse
|| Sekrety hotelu Winterhouse || Zagadka hotelu Winterhouse

Wydawnictwo: Dwukropek
Data wydania: listopad 2018
Liczba stron: 384
Moja bardzo subiektywna ocena: 6/10

*** 

Elizabeth Somers to jedenastoletnia dziewczynka, która mieszka z ciotką i wujkiem. Pewnego dnia zostaje wysłana na przerwę świąteczną do dziwnego i osobliwego hotelu. Tam poznaje wyjątkowych mieszkańców takich jak sam właściciel hotelu Norbridge Falls czy panią bibliotekarkę oraz zaprzyjaźnia się z Freddym, który jest jej rówieśnikiem. Szybko okazuje się, że hotel zawiera pewne tajemnice, a zagadka goni zagadkę. Elisabeth okrywa nawet magiczną książkę, na której pojawiają się litery, ale tylko ona je widzi.

"Hotel Winterhouse" to tak lekka młodzieżówka, dla tej młodszej młodzieży. To połączenie przygody z fantasy. Zagadka była ciekawa, interesowało mnie jej rozwiązanie i sama główkowałam co, jak i dlaczego. Jednak dla mnie nieco za mało było tutaj akcji, napięcia i tempa. Był za to fajny klimat starego hotelu z duszą, w którym przyszło spędzić naszej bohaterce zimową przerwę świąteczną!

***

Wybrane cytaty:

Gdy tylko zaczynamy czuć się lepsi od innych, tracimy siebie. 

Bądź więc czujna; bądź silna i dobra. 

8 komentarzy:

  1. Wiesz Kasiu, że od czasu do czasu sięgam i po takowe lektury. Wciąż rośnie lista książek do przeczytania, teraz biblioteczne, e - booki i "Nauczycielka z Getta" Pani Krasińskiej - biblioteczna :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaproponuję lekturę tej książki mojej siostrzenicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też staram się podsuwać różne książki mojej córce,ale niestety z różnym skutkiem...

      Usuń
  3. Zapowiada się ciekawa lektura dla młodszych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 👍 fajnie, że tulę ksiazek jest dla dzieci, zawsze można coś podsunąć i może łyknie bakcyla😁

      Usuń
  4. Gdy najdzie mnie ochota, to sama przeczytam, mimo iż ze mnie już "stara lola" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)