środa, 3 maja 2023

NIE WYGRASZ ZE MNĄ - DIANA BRZEZIŃSKA

Prokurator Gabriela Sawicka
Nie dopniesz swego || Nie odpuszczę || Nie wygrasz ze mną || Nie odkryjesz prawdy || Nie powstrzymasz mnie
 

Wydawnictwo: Otwarte
Data wydania: wrzesień 2022
Liczba stron: 352
Moja bardzo subiektywna ocena: 7/10

*** 

"Nie wygrasz ze mną" to trzeci tom serii o prokurator Gabrieli Sawickiej.

Akcja od razu rusza "z grubej rury", bo już od samego początku jest gorąco: Sawicka staje się zakładnikiem podczas ataku terrorystycznego. Poza tym coraz bardziej osacza ją Lis, który okazuje się, że ma pewne dowody, które zagrażają i jej i Michalskiemu. Sawicka zaczyna się miotać, sama nie wie jak ma wyjść z tego impasu...

Kolejna część i kolejna jazda bez trzymanki. Kolejny raz zaczynamy się też zastanawiać gdzie postawione zostały granice prokurator Sawickiej. Co i ile jest w stanie zrobić, aby uchronić siebie? Czy musi chronić tylko siebie?

Sawicka jest tutaj całkowicie sobą, czyli jest konkretna, bezkompromisowa, "jeńców nie bierze"! Michalski za to nie może przeboleć tego jak potraktowała go "w drugim tomie" (nie chce napisać więcej:P)!

Wartka akcja, która nie zatrzymuje się ani na chwilę. Czyta się naprawdę jednym tchem! Mam wrażenie, że z tomu na tom jest bardziej gorąco! A ja na już potrzebuję kolejnego tomu!

***

Wybrane cytaty:

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)