piątek, 8 grudnia 2023

WPADKA ROKU - GABRIELA GARGAŚ

Kobieta idealnie nieidealna
Matka roku || Wpadka roku

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
Data wydania: kwiecień 2022
Moja bardzo subiektywna ocena: 6/10

Czyta: Katarzyna Zielińska

***

Tatiana ma 42 lata, ma dwoje starszych już dzieci, męża i wydawałoby się, że poukładane życie. Jednak życie potrafi zaskakiwać, bo okazuje się, że Tatiana zalicza z mężem wpadkę, a jest nią ciąża. Ale szybko wychodzi na jaw, że to nie jedyny problem z jakim przyjdzie się im mierzyć!

"Wpadka roku" to powieść pokazująca jak przewrotne jest nasze życie i jak potrafi wywrócić nam do góry nogami, to co tak skrzętnie sobie poukładaliśmy. Mówi o tym, że wpadkę może zaliczyć każdy. Ale po każdej burzy, wychodzi w końcu słońce. Musimy tylko nauczyć się radzić sobie z problemami jakie stawia przed nami los.

***

Wybrane cytaty:

Jeśli nie dzwoni, to znaczy, że nie chce zadzwonić. Nie umarł biedaczek. My kobiety mamy tendencję do wyszukiwania miliona usprawiedliwień dla biednego nieszczęśnika. Nie odpisał, bo się rozchorował, bo miał dużo pracy, bo go głowa, noga, ucho bolały. 

2 komentarze:

  1. Dawno już nie czytałam książek tej autorki, chętnie to zmienię. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie czytałam jeszcze nic od autorki. Może kiedyś. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)