sobota, 21 maja 2022

KTO JAK NIE JA! - AGATA PRZYBYŁEK

Dłuższa przerwa
Będą z tego kłopoty || Kto jak nie ja!

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: marzec 2022
Liczba stron: 432
Moja bardzo subiektywna ocena: 6/10

Audiobook czyta: Milena Staszuk

***

"Kto jak nie ja!" to druga część serii Dłuższa przerwa. ja niestety o tym nie wiedziałam i zaczęłam od niej. Ale w ogóle tego nie zauważyłam, nie wpłynęło to na odbiór przeze mnie fabuły i bohaterów. Jedynie pewnie nie będę mieć tej przyjemności w poznawaniu części pierwszej...

Bohaterkami tej opowieści są trzy przyjaciółki, które są nauczycielkami w szkole. Joanna to dyrektorka, samotnie wychowująca córkę Kornelię, spotykająca się ze swoim ukochanym Markiem i mająca zwariowaną ciotunię, która z kolei przed obawą końca świata postawiła sobie za cel wybudowanie schronu przeciwatomowego. Magda jest polonistką, nadal przeżywa swój niedawny rozwód. Do tego boryka się z problemami zdrowotnymi u córki Lilki, której z niewiadomych przyczyn zaczęły wypadać włosy. W tym wszystkim wspiera ją były mąż Szymon. I jest w końcu Elka, przedszkolanka, która założyła także firmę świadczącą drobne prace domowe. Wszystko zmienia się, gdy dziewczyna przyjmuje zlecenie kelnerowania u pewnego bardzo zamożnego, ale i równie przystojnego Konrada.

Książkę tą słuchałam w audiobooku podczas podróży do pracy. I sprawdziła się ona idealnie. Jest to lekka, przyjemna w odbiorze historia. Napisana z humorem, pomimo, że czasem porusza problemy dnia codziennego. 

Zakończenie ewidentnie wskazuje że będzie kolejna część. I po takim zakończeniu na pewno będę musiała po nią sięgnąć, żeby dowiedzieć się jaki to wszystko będzie miało finał.

8 komentarzy:

  1. Lubię autorkę właśnie za lekkość i poprawę nastroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ta książka idealnie wpisuje się w taki klimat😊

      Usuń
  2. Dawno już nie czytałam żadnej książki tej autorki, więc chętnie to zmienię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta była pierwsza. Ale bardzo chciałabym poznać serię z domkami!

      Usuń
  3. Autorka i mnie znana. Bardzo ją cenię, pozdrawiam, wyświetlił mi się Twój nowy post niestety z opóźnieniem .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam stylu autorki, ale może kiedyś to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)