sobota, 20 stycznia 2024

PRZED WYRUSZENIEM W DROGĘ - MARCIN MORTKA

Drużyna do zadań specjalnych
Przed wyruszeniem w drogę ||
Nie ma tego Złego || Głodna Puszcza || Skrzynia pełna dusz || Koszyczek dla Doli || Powrót Gryfa || Babski wieczór
 

Wydawnictwo: Sine Qua Non
Data wydania: luty 2022
Liczba stron: 192
Moja bardzo subiektywna ocena: 8/10

Czyta: Filip Kosior

*** 

"Przed wyruszeniem w drogę" to prequel całej serii. To tutaj dowiadujemy się jak powstała drużyna Kociołka. 

Kociołek to kuchmistrz wojskowy, który podczas swoich przygód znajduje a to elfa, a to krasnoluda, a to goblina. Prywatnie ma też swoją karczmę, w której obecnie została jego żona.

Jak mi się spodobała ta książka. Świetny humor, gra słów, a to wszystko w idealnie moim klimacie. Bawiłam się wyśmienicie! I dawno nie uśmiechałam się tak często podczas słuchania! Dlatego "Nie ma tego Złego" to lektura obowiązkowa!

***

Wybrane cytaty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)