sobota, 20 stycznia 2024

NIE OSKARŻYSZ MNIE - DIANA BRZEZIŃSKA

Prokurator Gabriela Sawicka
Nie dopniesz swego || Nie odpuszczę || Nie wygrasz ze mną || Nie odkryjesz prawdy || Nie oszukasz mnie || Nie oskarżysz mnie
 

Wydawnictwo: Otwarte
Data wydania: listopad 2023
Liczba stron: 360
Moja bardzo subiektywna ocena: 7/10

*** 

I mamy w końcu finałowy tom serii o Gabrieli Sawickiej. 

W Trzeszczynie odkryto w lesie zbiorową mogiłę, a w niej ciała 6 mężczyzn. Są one w różnym stadium rozkładu, od miesiąca do 6 miesięcy. Podczas sekcji zwłok bardzo trudno ustalić przyczynę śmierci, chociaż w końcu się to udaje. Dodatkowo policjanci odkrywają coś, co łączy te wszystkie ofiary.

Równocześnie Englert cały czas próbuje udowodnić, że to Sawicka zabiła Lisa. Znajduje coraz to nowe argumenty. Sawicka natomiast próbuje wymigać się systemowi sprawiedliwości. I walczy z całych sił, oczywiście sobie znanymi metodami. 

Przełom następuje również w relacji Sawickiej i Michalskiego. I tu mnie to nieco zaskoczyło. Ale z czasem jak sobie o tym myślę, to uważam, że bardzo fajnie Autorka rozwiązała ten wątek. Przede wszystkim spowodowała, że stał on się zdecydowanie bardziej wiarygodny! 

Cała seria bardzo mi się podobała, wciągnęła mnie i czytałam te książki zaraz po wypożyczeniu z biblioteki! Tu naprawdę nie ma nudy. Akcja toczy się błyskawicznie, sytuacja jest dynamiczna i zaskakująca, a bohaterowie wyjątkowo charakterni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:) Zapraszam zatem do dyskusji:)